2.12.10

2007 "Balmorhea"

"Balmorhea"
(2007)

















Το πρώτο album του συγκροτήματος... Το tracklist με ορισμένα, προσωπικά σχόλια!

01 - Attesa
Για εισαγωγή, απολαμβάνουμε ένα κομμάτι για πιάνο με πολύ όμορφη μελωδία ειδικά από το 2:44 και μετά!
02 - Baleen Morning
Η εισαγωγή του μου θύμισε λίγο τα παιδικά μου χρόνια, σαν γλυκό παιδικό τραγούδι! Τι με άγγιξε περισσότερο; Οι αλλαγές στη δυναμική του...
03 - Dream Of Thaw
Αγαπημένο μου μέχρι στιγμής!! Μου βγάζει ανάμεικτα συναισθήματα, με μπερδεύει και αυτό είναι υπέροχο... Από την αρχή μέχρι το τέλος σε κρατάει, για να σε κάνει στο τέλος να χαμογελάσεις...
04 - In The Rowans
Νερό που κυλάει... Η δυναμική και εκφραστικότητα όμως που υπάρχει στη μέση του κομματιού, από περίπου το 2:00 - 3:00 είναι μοναδική!!
05 - A Circumnavigation
Ιδανικό για φθινοπωρινή βόλτα... Ο τίτλος (περίπλους) σε συνδυασμό με τη μουσική, μου φέρνουν στο μυαλό εικόνες από θάλασσα, υγρό χώμα, καφέ φύλλα και μνήμες..
06 - En Route
Μια θλιμμένη μελωδία αλλά με νότες γλυκόπικρες... Γιατί τίποτα στη ζωή δεν είναι άσπρο ή μαύρο!
07 - If Only You Knew The Rain
Then you would know how much you've hurt me...
08 - And I Can Hear The Soft Morning Rustling (As If Snow Were Sliding Down The Mountains)
Το πρώτο μισό είναι ένα πανέμορφο παιχνίδι ανάμεσα στο μπάντζο και το πιάνο. Στο βάθος διάφοροι... θόρυβοι σε κάνουν να νιώθεις πως είσαι στην εξοχή και ακούς το θρόισμα στα βουνά (rustling in the mountains!). Και κάπου εκεί, από το 3:30 περίπου, ανατριχιάζεις... πως γίνεται μια τόσο απλή μελωδία να είναι τόσο συγκινητική!!
09 - We Will Rebuild With Smooth Stones
Και για κλείσιμο, μια υπέροχη μελωδία όπου πρωταγωνιστεί η κιθάρα. Πόσο μ'αρέσει όταν ακούγονται οι δακτυλισμοί και τα γκλισάντι!!

Και για τέλος, μια μικρή, ακουστική, γεύση, ένα από τα αγαπημένα μου κομμάτια από το album...
Dream of Thaw, enjoy....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου